سلام بچه های مدرسه پیام دانش نوشهر

بچه ها حتما تو نظرسنجی شرکت کنید البته کمی طول می کشه لیست نظر سنجی ها بیاد

برای دانلود بهترین عکس ها - نرم افزارها - اهنگ ها - کلیپ ها به وبلاگ مدیر بروید





سلام - نشریه دانش آموز

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

نشریه دانش آموز

سلام (جمعه 87/8/10 ساعت 2:47 عصر)

بچه ها مطلب بدید تا در شماره بعد چاپ کنیم . مطلب مطلب

 

سلام بچه ها برای دانلود کا نشریه ما به صورت فایل PDF به مطلب پایینی بروید

 

خب امسال ما دوباره نشریه زدن خودمون رو شروع کردیم و با استفاده از همت خودم ( محمدمرادی) و دوستان عزیز دیگری مثل محمدکاظم موسوی که صفحه آرا و نویسنده ما بود و ایدین سیار سریع که طنزهاش رو به ما داد دوباره نشریه دانش اموز رو سر کار اوردیم ولی نه مثل قبل بسیار زیبا تر و عالی تر از سال قبل و نه با درگیری با دوستان نشریه پیام بلکه با دوستی به طوری که ایدین عزیز به ما مطلب داد و به جمع ما پیوست.

 

 

 


  • نویسنده: محمد.م

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نشریه
    سلام
    دانلود
    اقای احسان
    کتاب حافظ
    امتحان
    لژیونر
    دانلود نشریه شماره 1
    دانلود نشریه شماره 2
    دانلود نشریه شماره 3
    دانلود نشریه شماره 4
    [عناوین آرشیوشده]
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 1 بازدید
    دیروز: 0 بازدید
    کل بازدیدها: 10294 بازدید
  •   پیوندهای روزانه
  •   درباره من
  •   لوگوی وبلاگ من
  • نشریه دانش آموز
  •   فهرست موضوعی یادداشت ها
  •   مطالب بایگانی شده
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من

  •  لوگوی دوستان من